Sunday, November 2, 2008

HSDPA tri-band muzik

HSDPA tri-band muzik


RASAI kepuasan muzik dengan W760i.


TELEFON bimbit W760i merupakan telefon bimbit Walkman pertama global yang dilengkapi dengan HSDPA tiga band (tri-band). Ia membolehkan muat turun jalur lebar muzik terkini secara pantas di mana sahaja tempat yang menawarkan teknologi berkenaan.

Lebih banyak frekuensi band yang dimiliki sesuatu telefon bimbit, memungkinkan ia melakukan perantauan di antara negara-negara berbeza atau mendapat liputan yang lebih baik dalam negara.

Menawarkan muzik pada telefon bimbit, W760i berupaya menjadi fokus dalam parti spontan atau pengalaman bermain permainan dengan pembesar suara stereo bina dalamnya yang kuat. Jika di luar bangunan, gunakan telefon ini bersama dengan Active Speaker MAS-100, sebuah bekas yang bukan sahaja nampak fantastik dan melindungi telefon bahkan dalam masa yang sama menjadi pembesar suara. Antena radio FM yang dimilikinya membolehkan anda menikmati muzik bersama rakan-rakan.

Simpanlah sehingga 950 buah lagu di dalam telefon bimbit dengan memori luaran 1 Gigabait yang didatangkan bersamanya.

W760i juga membantu anda memilih muzik yang tepat untuk suasana. Menggunakan ciri SensMe, ia membantu anda memilih muzik atau trek yang berpadanan dengan mood anda dengan segera.

Lakukan navigasi senarai main lagu secara Shake Control, iaitu dengan menggoncang sekali untuk melangkau ke trek seterusnya, melakukan shuffle atau mengawal suara.

Memiliki antara muka Media User yang intuitif, ia boleh melakukan putaran gambar, video atau permainan pada skrin berdasarkan cara anda memegang telefon berskrin 2.2 inci ini.

W760i juga dilengkapi dengan sistem penentu kedudukan global (GPS) bina dalam. Beserta dengan Wayfinder Navigator ia membolehkan anda mencari lebih 20 juta lokasi menarik di seluruh dunia dan memberitahu anda jalan untuk ke situ. Terdapat juga aplikasi fitness yang dipanggil Tracker yang boleh memberitahu berapa pantas atau berapa jauh anda berlari atau berjalan!

Pengalaman bermain game juga lebih menarik dengan telefon ini. Memandangkan keupayaannya untuk pusingan gambar di skrin, ia menyediakan mod landskap untuk memberi kepuasan kepada anda dalam bermain game. Butang-butang dedikasi untuk game juga mengingatkan anda kepada konsol game sebenar. Ia juga dipramuat dengan game-game terbaru seperti Need for Speed ProStreet.


source: http://www.kosmo.com.my

No comments:

Post a Comment